AlltOchLiiiteTill.blogg.se

ESC 2013 och Loreen♥

Kategori: Musik

Som många av er säkert vet så vann ju Loreen Eurovision song contest 2012!
Hon förtjänar verkligen att vinna! (tycker jag)
 
Så ESC 2013 hålls i Sverige,och de har bestämt vilken stad också,MALMÖ!
Jag är sååå glad,därför att jag bor i Malmö och då kan jag åka dit!!!♥ (om det inte är föööör dyrt,för en biljett)
 
Här kommer en bild på Loreen och en video kommer senare,när hon sjunger sin låt Euphoria!♥ :)
(Youtube)
 
 
Update 2012-07-14: Här är videon,igår gick det inte att lägga in det! Vad tyckte ni om hennes uppträdande?
Jag tycker att det är super!
 
 

KOMMENTARER:

  • Linora säger:
    2012-07-13 | 15:37:33
    Bloggadress: http://Linoraas.blogg.se

    *SVAR:* Allt är bra med mig med.
    Vad ska du göra ikväll? :D

    Svar: Jag ska nog vara med mina vänner :) Vad ska du göra ikväll?
    fofoo.blogg.se

  • sara säger:
    2012-07-13 | 16:03:44
    Bloggadress: http://mydaysassara.blogg.se

    svar- Allt är bara bra med mig:) Planer för idag/imorgon?

    Svar: Jag ska vara med vänner och Familj..och ja,vet inte vad jag ska göra mer:)Vad ska du göra ikväll? :D
    fofoo.blogg.se

Kommentera inlägget här: