AlltOchLiiiteTill.blogg.se

Välkommen till min blogg!

Kategori: Bloggen

Hej och välkommna!♥
 
Fatma är mitt namn! 
12 år är jag och jag fyller 13 i Oktober. 
 
Jag vill ha en blogg därför att jag tycker att det är jättekul att skriva och ja...blogga! :)
Min före detta blogg var stylegirl.blogg.se,men nu ska jag fortsätta här! :)
Här kommer jag att skriva om allt möjligt,
musik,Filmer,Mig(min vardag),bilder,recept,Tips,mode och mycket mycket mer!!  (Tipsa gärna om vad).
Hoppas att ni gillar och läser bloggen,skriver mer imorgon! (är inte rkt klar med bloggen än)
 
Kram!♥

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2012-07-10 | 16:23:38
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

    Svar: Tack! :)
    fofoo.blogg.se

  • lolo säger:
    2013-08-09 | 00:59:37

    hahahhahah din textstil har förändrats mycket kolla hur du skrev när du var 12 år och kolla hurbdu skriver nu hahaha mycket skillnad

Kommentera inlägget här: