AlltOchLiiiteTill.blogg.se

Nyårslistan!

Kategori: Övrigt

Har sett att många bloggare har gjort denna nyårslistan och svarat på frågorna, så nu vill jag också göra det hihi.
 
 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Har inte gjort så mycket nytt men... typ börjat 8an :P hahaha det har jag säkert gjort men kommer inte på något just nu.
 
Har du några nyårslöften?
Måste verkligen äta nyttigare och sluta med choklad, godis och läsk hihi. Vill även få bättre betyg, jag är nöjd med mina betyg men man kan alltid utvecklas mer ;) Måste verkligen få bra kondition också, och jag ska försöka göra 2014 till världens bästa år!
 
Bästa köpet?
Min systemkamera Canon eos 600D helt klart & the sims 3!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
HAHAHA nädå.
 
Vilka länder besökte du?
Inga heheheehe, har varit i Sverige under hela året.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Har ingen aning.
 
Bästa minnet från 2013?
Har sååå många fina minnen, speciellt från våren och sommaren, så ja, kan inte välja ut en haha.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att ha fått fina minnen med familjen & vänner. Betygen också. Och sommaren ååhh vad jag saknar sommaren.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämfört med förra året har detta året varit värre, förra året var mycket roligare för mig haha, men förhoppningsvis blir nästa år bra!
 
Vilka artister/kändisar har du sett i år?
The Fooo (två gånger på en dag hihihih), Oscar Zia, Behrang Miri, Ulrik Munther, Anton Ewald, Erik Segerstedt, Tone Damli, Måns Zelmerlöw och Loreen! <333
 
Favoritprogram på TV?
TV tittar jag aldrig på, men däremot har jag kollat på tv serier på datorn. Favoriterna är Pretty Little Liars, Greys Anatomy, Good Luck Charlie och How I met your Mother.
 
 
Är det något du kommer sakna från 2013?
Jadå, alla fina minnen och sommaren, dock tror jag det kommer bli lika bra nästa år, hoppas jag.
 
Vad ser du mest fram emot med år 2014?
Sommaren, prao, alla nya fina dagar, fylla 15 år hihi,  detta är vad jag ser fram emot just nu.
 
 
 
Kommentera inlägget här: